joi, 9 februarie 2012

Schimbare de plan


Azi am găsit nişte idei notate pe hârtie şi voiam să construiesc un post pe blog. Dar parcă nu rezonez cu ele şi mi se par mult prea fataliste pentru starea pe care o am. Poate şi tu eşti de vină. Poate şi piesa care îmi explodează în căşti. Nu ştiu încă sigur. 

Dar oricât aş încerca nu văd nimic bun în "Rămas bun". 

El: Unde am greşit oare?
Ea: Nu ştiu.
El: Unde am greşit oare?
Ea: Mai putem salva ceva?
El: Unde am greşi oare?
Ea: Nu vreau să pleci.
El: Unde am greşit oare?
Ea: Chiar nu ştiu. Spune-mi...
El: Rămas-bun?
Ea: Spune-mi, vei pleca? 
El: Da. Nu mă pot regăsi. Acum sunt, în secunda următoare nu mai ştiu. 
Ea: Dar doar împreună strălucim.
El: De mult timp e furtună.
Ea: Renunţi?
El: Nu. Acum un minut aş fi spus da. Acum nu mai am la ce renunţa.
Ea: Nu pot să spun "Rămas-bun"...
El: Nici nu vreau să spui. Nu rămâne nimic bun. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu