joi, 27 decembrie 2012

Serpentine

E de-a dreptul înspăimântător cât de tare mă poate răscoli un vis. Evit să le numesc coşmaruri pentru că ştiu că se vor mânia şi se vor întoarce împotriva mea. Mai mult decât o fac deja.

Visele sunt un  motiv pentru care fiecare om îşi doreşte să vină noaptea. Să cazi în inconştienţă atăt de frecvent ar fi un sacrifiu prea mare adus în defavoarea vieţii. Astfel că au fost create visele. Măcar 25 de ani din viaţă să faci ceea ce îţi doreşti cu adevărat. 

Azi-noapte, visând, am învăţat numeroase lucruri. De parcă subconştientul meu vrea să aducă la suprafaţă în fiecare noapte cele mai mari frici şi fobii ale mele. Şi sunt interminabile. Probabil cu scop didactic. Să mă facă conştientă de ele, să învăţ din ele, să mă aştept la ele să devină reale şi atunci să le pot înfrunta. Cel puţin asta sper. 

Azi am experimentat un sentiment de singurătate extremă. Chiar dacă sunt mulţi oameni în jurul meu. Si ce e mai rau ca am mai simtit asta si alta data. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu