luni, 11 iunie 2012

Hater 1

Mă dezgustă cum unii băieţi pe care să spunem îi cunosc, pot fi atât de inconştienţi (şi aici e vorba de momentul când nu sunt "îmbibaţi" de alcool şi alte chestii, deşi rar se întâmplă). Băiete, dacă vei ieşi în fiecare sâmbătă cu altă fată, citeşte bine, în veci nu vei reuşi să îţi stabileşti o relaţie bazată pe sentimentele pe care tu le aştepţi. Degeaba plângi la beţie că nici o fată nu merita mare iubire ce o porţi în sufletul tău duios şi blând. Tu porţi cea mai mare parte din vină.
Aaa, nici nu vreau să mă gândesc că vei da vina pe acele fete pe care le alternezi mult prea frecvent.

Şi bitch, te ştii bine, n-are rost să îţi tastez numele, nu mă mai suna la 3 dimineaţa să mă deranjezi. Dacă ai ceva de exprimat în cuvinte (deşi mă îndoiesc că poţi) abordează-mă faţă în faţă dacă eşti în stare. (e vorba de un băiat. să nu se facă confuzii).

Îmi pare extrem de rău că îmi "murdăresc" blogul cu astfel de post-uri.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu